srijeda, 13. studenoga 2013.

ČULI STE ZA ABRAHAMA? - Heard about Abraham?

Već je prošlo nekoliko godina od kad sam prvi put vidio i čuo Ester Hicks i ostao zatečen svojim prepoznavanjem njenih riječi. Bilo je to u filmu Tajna, u kojem je Ester, zajedno s još nekoliko poznatih gostiju, objašnjavala „tajnu“... Od svih sugovornika filma, njen su glas i izgovorene riječi ostavile dojam osobe koju bih vrlo rado poslušao još koji put!

Ne tako davno sam došao do imena Abraham i prepoznao lik gđe. Ester koji se krio iza vrlo zanimljivih predavanja i koje sam poslušao s užitkom, više od jednom! Tada sam tek shvatio da je Ester neka vrsta kanala za entitete drugih stvarnosti..a sama Ester opisuje doživljaj kao nadahnutost. 

U nekoliko kratkih crta evo malog uvoda o Abraham Hicks publikaciji, pojma iz kojeg se krije podosta knjiga, filmova, radionica i časopisa:

Esther Hicks (rođena Esther Weaver) je američki inspirativni govornik i autor mnogih bestselera. Ko-autor je devet knjiga sa suprugom Jerry-em Hicks-om, prezenterica brojnih radionica o zakonu privlačnosti, pod imenom Abraham Hicks Publications. Knjige, uključujući i najbolje-prodavan serijal „Zakon privlačnosti“, su  prema Esther Hicks - "prevedene od skupine ne-fizičkih entiteta koji sebe nazivaju Abraham."
Hicks opisuje ono što radi kao prisluškivanje  "beskonačne inteligencije".



Na stranicama Abraham Hicks Publications piše: "Abraham je sebe opisao kao "grupna svijest iz ne-fizičke dimenzije" (koja pomaže puno!). Oni su također rekli: "Mi smo ono što ste Vi. Nalazite se uz sami rub onoga što smo mi. Mi smo ono što je u srcu svih religija." Abraham nam je rekao kroz Esther da kad god osjećamo trenutke velike ljubavi, veselja, čiste radosti, popločavamo put blaženstva. Čak je i energija seksualnog orgazma, koju osjećamo kao protok energije koji navire kroz naše tijelo, ta je energija izvor, a to jest ono što Abraham "je"."

Predlažem pogledati ova dva primjera, imaju i prijevod na hrvatski, pa nek vam osjećaj kaže što s tim...


Nema komentara:

Objavi komentar